Top

Suggesties of een klacht?

Heeft u verbeterpunten, suggesties en of opmerkingen over onze artikelen, bedrijf, of werking van de website dan vernemen wij dat uiteraard graag via ons mailadres: info@geurenpaleis.nl

Heeft u onverhoopt een klacht, dan kunt u deze op diverse manieren uiten. U kunt samen met ons aan een oplossing werken, mail dan uw ongenoegen naar: info@geurenpaleis.nl en wij zullen hier binnen 2 werkdagen op reageren om samen tot een passende oplossing te komen.

Wilt u dit niet, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."